Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Pardál - Podaná ruka pražské kavárně Pardal - Getting into the City

1. Motiv

2. Motiv

3. Motiv

4. Motiv

5. Motiv

6. Motiv

7. Motiv

Agentura
Kaspen/Jung von Matt
Klient
Budějovický Budvar (Budweiser Budvar)
Kategorie
Billboard & Poster
Creative Director
Lester Tullett
Copywriter
Dan Friš
Art Director
Tomáš Veselý, Dávid Kurňavka
Photographer
Pavel Hejný
Production Company / Producer
Creative Embassy (Petr Oplatka)
Ostatní
Markéta Freiwilligová (Snr. Account Manager), Dana Felgrová (Account Manager)
  • B101026

    Pardal, a village beer wanted to get into cities, so we offered city cafés 100 free Pardals to give to their hipster customers to try. These posters were used to get in customers by showing Hipsters why they should consider trying Pardal, because, actually so much from their “cool” subculture is from the village. Maybe Pardal can be the next thing. Each café who took part got a set of seven.

     

    Naším úkolem bylo dostat Pardála, který se pije zejména na vesnici, k pražským spotřebitelům. Vybraným pražským kavárnám, v nichž se scházejí hipsteři, jsme nabídli 100 Pardálů zdarma. V sérii sedmi plakátů jsme návštěvníkům těchto podniků názorně ukazovali, že pražská kavárna má s vesnickou hospodou překvapivě mnoho společného. Kdo ví - třeba bude Pardál další věcí z vesnice, které přijdou na chuť. A pokud přitom pomůžeme zasypat hluboký příkop nepochopení mezi Prahou a vesnicí, tím lépe.