Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Direct mail Půjčka ProBydlení - Sardinky Direct mail Půjčka ProBydlení - Sardines

Agentura
Scholz & Friends Praha
Klient
Wüstenrot‎
Kategorie
Mailings/Giveaways
Creative Director
Tomáš Kopečný
Copywriter
Jana Kneschke, Darek Šmíd
Art Director
Barbara Mrkvička Zelená, Ian Adams
Designer
Zsolt Szabo
Production Company / Producer
Frontend
Ostatní
CGI: Marcel Brna
  • E101060

    Up to date research shows that almost 70 % of people want a bigger or better house. These two thirds of the nation receive a lot of competitive offers. To get their attention, our campaign had to be complex and outstanding. We selected Wüstenrot clients who were interested in housing loans in the previous 6 months and send them a tin of sardines. Because with us you don’t have to live in a small narrow home with no space. Like sardines in a tin.

     

    Nejnovější průzkum ukazuje, že až 70 % obyvatel chce větší nebo lepší bydlení. A tyto dvě třetiny národa dostávají spoustu konkurenčních nabídek. Zaujmout jsme tak mohli jedině komplexní a přitom výjimečnou kampaní. Z klientů WÜSTENROTU jsme vybrali ty, kteří se v posledním půlroce zajímali o úvěr na bydlení a poslali jim krabičku od sardinek. Protože s námi “už nemusíte bydlet jako sardinky”!