Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Heineken secret experience – the most visible exposition Heineken secret experience – the most visible exposition

Agentura
WMC Grey
Klient
Heinken Česká republika, a. s.
Kategorie
Immersive Design
Creative Director
David Suda
Copywriter
Mikoláš Karas
Art Director
Roman Hynek
  • I601141

    For the last four years Heineken always plays major role at Prague´s Designblok. This year our goal was to make the most visible exposition. Beacuse Heinken has its own style, we had to distinguish ourselves from the others. So we designed the most visible exposition by making it invisible. We used a camouflage texture for the entire surface of the exhibit, which defies the very space and spatial imagination. We also gave visitors the possibility to become invisible.

     

    Značka Heineken dlouhodobě podporuje designovou komunitu a na pražském Designbloku se objevuje pravidelně již čtvrtým rokem. Naším letošním úkolem bylo vytvořit tu nejviditelnější expozici. A protože Heineken má svůj styl, museli jsme se výrazně odlišit od ostatních. Nejviditelnější expozici jsme tedy vytvořili tak, že jsme ji udělali neviditelnou. Použili jsme speciální texturu, která popírá prostorové vnímání. Navíc i samotní návštěvníci se uvnitř expozice mohli stát neviditelnými.