Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Liquid food Prevent teeth loss

1. Motiv

2. Motiv

3. Motiv

Agentura
WMC Grey
Klient
Glaxosmithkline, s. r. o.
Kategorie
Billboard & Poster
Creative Director
David Suda
Copywriter
Mikoláš Karas, Ondřej Zvolský
Art Director
Roman Hynek
Designer
Josef Plíhal
  • B101385

    80 % of people suffer from Periodontitis. But only a minority of them treat it responsibly. For the rest, we created posters showing a surprising product they may need if their illness gets worse - Liquid food. When we caught their attention we offered them a better solution: Parodontax toothpaste. Packaging ENG: Enjoy your favorite meals the way you used to. Delicious taste and 100% authentic ingredients suitable even for individuals who are unable to chew properly.

     

    80 % lidí trpí parodontózou. Ale pouze malá část z nich ji zodpovědně léčí. Pro všechny ostatní jsme vytvořili sérii plakátů propagujících překvapující produkt, který mohou potřebovat, pokud se jejich nemoc zhorší - tekuté jídlo. Když jsme získali jejich pozornost, nabídli jsme jim lepší řešení: zubní pastu Parodontax.