Art Directors Club - Czech Republic
After the first wave of COVID, Rohlik.cz wanted to remind people how important it is to rediscover things that have long been forgotten due to the frantic pace of time. Back to the countryside, to organic food and crafts, where everyone still believes that the world can become a better place. In the same way, the entire team believed that after a difficult time and the impossibility of filming, they could bring to the world a unique and beautiful commercial that would give people some hope.
Po první vlně COVIDu chtěl Rohlik.cz lidem připomenout, jak je důležité znovuobjevovat věci, které byly kvůli zběsilému tempu naší doby dávno zapomenuty. Poslal nás zpět na venkov ke kvalitním potravinám a řemeslům, kde všichni stále věří, že svět se může stát lepším místem. Stejně tak věřil i celý tým tomu, že dokáže po těžké době a nemožnosti natáčet, přivést na svět unikátní a krásnou reklamu, která dodá lidem trochu naděje a pozitivní emoce.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.