Art Directors Club - Czech Republic
33 is Budvars first bitter beer, it was brewed and designed specifically for a younger more open minded beer drinker. They needed to show it was not a bitter from a typical big brewery. So the TV was not a typical beer ad but Stupid beer gifs of many different styles compiled into a TV film to deliver that Budvar has a funkier beer and its a bitter. In other media the single gifs were separated and downloadable to invite your mates for a 33.
33 je úplně první hořký ležák z Budvaru. Uvařený a designovaný pro mladší, otevřeně smýšlející milovníky piva. Bylo třeba ukázat, že není jako hořké ležáky z dalších velkých pivovarů. Takže jsme natočili spot, který je protikladem standardní české reklamy na pivo. Přihlouplé pivní gify různých stylů, poskládané do jednoho filmu, které komunikují že Budvar má zajímavé pivo, co je hořké. V dalších médiích jsme záběry oddělili a různě kombinovali. Gify lze také stáhnout a pozvat tak kamarády na 33.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.