Art Directors Club - Czech Republic
This is a campaign to launch 33, Budvars' first bitter beer. Ever. It was specifically designed to appeal to a younger more open-minded market. So we just ignored all the big brewery ad formats and created something stupid. Many stupid beer gifs you could download to invite a mate for a 33. The gifs must work in all formats from TV to many digital formats to our GIPHY.com page, Sales with 33 gave the brewery its best year even during covid. Our Giphy page got 13.7 million views and counting.
Launchovací kampaň 33, prvního hořkého ležáku od Budvaru. Byla navržena, aby upoutala mladší a otevřeně smýšlející trh. Ignorovali jsme klasické reklamní formáty velkých pivovarů a vytvořili něco hloupého. Přihlouplé pivní gify, které jste si mohli stáhnout, abyste nimi pozvali kamaráda na 33. Bylo nutné, aby fungovaly ve všech formátech od televize, přes digitál, po stránku GIPHY.com. 33 pomohlo Budvaru k nejúspěšnějšímu roku v historii. A naše Giphy stránka získala hned 13,7 milionu zhlédnutí.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.