Art Directors Club - Czech Republic
The country's prosperity is a long-term mission of ČS, but for a strong society, individuals must feel strong. Under the "You're #stronger than you think" campaign, we also support the confidence of individuals and groups neglected by other brands. We used Father's Day as an opportunity to applaud dads on parental leave to the rhythm of Daddy Cool. Only 2% of Czech fathers are on paternity and they deserve support, as they break down stereotypes and help create a more open and #stronger society.
Dlouhodobou misí České spořitelny je prosperita země. Aby byla celá společnost silná, musí se tak cítit jednotlivci. V rámci kampaně Jste #silnější, než si myslíte podporujeme sebevědomí i jednotlivců a skupin, na které ostatní značky nemyslí. U příležitosti Dne otců jsme tleskali tátům na rodičovské v rytmu Daddy Cool. V ČR jsou jich jen 2 % a zaslouží si podporu, boří totiž stereotypy a pomáhají tvořit otevřenější a #silnější společnost.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.