Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Pardál - Mezinárodní den venkovských žen Pardal - The International Day of Rural Women

1. Motiv

2. Motiv

3. Motiv

4. Motiv

5. Motiv

6. Motiv

7. Motiv

8. Motiv

9. Motiv

Přihlašovatel
Kaspen/Jung von Matt
Agentura
Kaspen/Jung von Matt
Klient
Budějovický Budvar (Budweiser Budvar)
Kategorie
Billboard & Poster
Creative Director
Lester Tullett
Copywriter
Jakub Vysloužil
Art Director
Marek Hes
Illustrator
Pavel Fuksa
Ostatní
Radovan Borský (Account Manager)
  • B101348

    Pardál is an inventive people’s beer, currently targeting mainly guys from Czech countryside and small towns. This time we wanted to approach women who are closest to Pardál – women living in countryside. The campaign is based on The International Day of Rural Women, which is recognized by UN. Simply because rural women have it damn hard and deserve a day just for themselves. And for once men can do their women’s jobs for them. Which is also the message of posters we created for this campaign.

     

    Pardál je vynalézavé lidové pivo, které cílí většinou na chlapy z vesnic a malých měst. Tentokrát jsme ale chtěli oslovit ženy, které mají k pardálovi nejblíž, tedy ženy žijící na venkově. Kampaň jsme proto založili na oficiálním Mezinárodním dni žen žijících na venkově, který je i na seznamu OSN. Jednoduše proto, že ženy si taky zaslouží jeden den jen pro sebe. A pro jednou můžou chlapi za své ženy zaskočit. To je taky hlavním sdělením plakátů, které jsme pro kampaň navrhli.