Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Budweiser Budvar 2016 Budweiser Budvar 2016

Přihlašovatel
Kaspen/Jung von Matt
Agentura
Kaspen/Jung von Matt
Klient
Budějovický Budvar (Budweiser Budvar)
Kategorie
Integrated Campaign
Creative Director
Lester Tullett
Copywriter
Daniel Friš
Art Director
Tomáš Veselý
Ostatní
Michal Křivánek (Account Manager), Luboš Jahoda (Strategic Planner), Vlastimil Hladík (Account Director)
  • M01376

    Pubs around the country are struggling, Budvar wanted to help ALL pubs –not just theirs– to stay strong and keep their quality, because that's what keeps people coming back. What we wanted to do was to remind people why they go to the good Czech pub. From a TVC helping reminding bar owners that keeping the quality of their product is why people enjoy going their.To using different media and content to first find then inspire people with all the reasons why they enjoy going to the god Czech pub.

     

    České hospody jsou na tom bídně, a tak se Budvar rozhodl pomoci. A to nejen těm "svým", ale všem bez rozdílu. Aby zůstaly při síle a udržely si kvality, díky nimž se do nich lidé vrací. V naší kampani jsme Čechům připomněli všechny důvody, proč s radostí znovu zajít na pivo. Počínaje TV spotem, v němž jsme oslavili poctivé hospodské, až po využití ostatních médií, v nichž jsme nabízeli další a další důvody, proč si dát v nejbližší hospodě pivo, a tak její boj o přežití osobně podpořit.