Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Liquid food Prevent teeth loss

1. Motiv

2. Motiv

3. Motiv

Přihlašovatel
WMC Grey
Agentura
WMC Grey
Klient
Glaxosmithkline, s. r. o.
Kategorie
Billboard & Poster
Creative Director
David Suda
Copywriter
Mikoláš Karas, Ondřej Zvolský
Art Director
Roman Hynek
Designer
Josef Plíhal
  • B101385

    80 % of people suffer from Periodontitis. But only a minority of them treat it responsibly. For the rest, we created posters showing a surprising product they may need if their illness gets worse - Liquid food. When we caught their attention we offered them a better solution: Parodontax toothpaste. Packaging ENG: Enjoy your favorite meals the way you used to. Delicious taste and 100% authentic ingredients suitable even for individuals who are unable to chew properly.

     

    80 % lidí trpí parodontózou. Ale pouze malá část z nich ji zodpovědně léčí. Pro všechny ostatní jsme vytvořili sérii plakátů propagujících překvapující produkt, který mohou potřebovat, pokud se jejich nemoc zhorší - tekuté jídlo. Když jsme získali jejich pozornost, nabídli jsme jim lepší řešení: zubní pastu Parodontax.