Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Royal Crown Cola – Too-Slow-To-Finish Bumper Ads Royal Crown Cola – Too-Slow-To-Finish Bumper Ads

Přihlašovatel
WMC Grey
Agentura
WMC Grey
Klient
Kofola
Kategorie
Display Advertising
Creative Director
David Suda
Copywriter
Pavel W. Přibyl
Art Director
Richard Svárovský
Designer
Josef Plíhal, Radek Pleha
Director
John Doe
Agency Producer
Petr Rauschert
Production Company / Producer
Target Pictures
  • F401733

    Royal Crown Cola has launched a new campaign that glorify a slowness. By using the bumper ads we didn't have much time to introduce the brand's main attribute and story behind. We told the speaker to read the text very slow that the last word didn't fit within six seconds limit. Thanks to this we have even more supported the announcement that there is no rush with the Royal Crown Cola.

     

    Royal Crown Cola představila novou kampaň, ve které velebí pomalost. U formátu bumper ads jsme neměli příliš mnoho času na to, abychom představili hlavní atribut značky a její příběh. Speakerovi jsme řekli, aby text předčítal tak pomalu, aby se poslední slovo nevešlo do limitu šesti vteřin. Díky tomu jsme ještě více podpořili sdělení, že s Royal Crown Colou není kam spěchat.