Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Tourettův syndrom v Prostřenu Prime-time tourett

Přihlašovatel
OMS Production s.r.o.
Agentura
OMS Production s.r.o.
Klient
Občanské sdružení ATOS
Kategorie
Best use of Media
Creative Director
Markus Krug, Kazma Kazmitch
Copywriter
Marek Ciccotti, Jiří Sádek, Marek Kotalík
Art Director
Tomáš Lyga
Designer
Honza Salvet, Pavel Pavlousek,
Director
Markus Krug
Director of Photography
Markus Krug, Luboš Fiebich, Tomáš Sovinský, Honza Vacek,
Editor
Tomáš Lyga
Music Composer
Honza Vacek
Agency Producer
Kazma Kazmitch
Production Company / Producer
Markéta Vrabcová, Marcela Vildová
Ostatní
Jan Marcinek
  • G01769

    Many people do not know what Tourette's syndrome is. It needs marketing communication across all possible channels to raise awareness. That's why we decided to "hack" TV broadcasting in the prime-time, and also prepared digital content that was easily taken over by other media. All major channels talked about Tourette's syndrome that we got 9.6 million impressions in the Czech Republic and Slovakia.

     

    Mnoho lidí neví, co je vlastně Touretteův syndrom. Abychom o něm zvýšili povědomí, tak je třeba marketingová komunikace napříč všemi možnými kanály. Proto jsme se rozhodli „hacknout“ televizní vysílání v hlavním vysílacím čase a zároveň připravili i digitální obsah, který snadno převzaly další média. O Tourettově syndromu se tak mluvilo po celé České republice, že to zasáhlo zhruba 9,6 milionů obyvatel v Čechách a na Slovensku.