Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Tourettův syndrom v Prostřenu Prime-time tourett

Přihlašovatel
OMS Production s.r.o.
Agentura
OMS Production s.r.o.
Klient
Občanské sdružení ATOS
Kategorie
Integrated Campaign
Creative Director
Markus Krug, Kazma Kazmitch
Copywriter
Marek Ciccotti, Jiří Sádek, Marek Kotalík
Art Director
Tomáš Lyga
Designer
Honza Salvet, Pavel Pavlousek,
Director
Markus Krug
Director of Photography
Markus Krug, Luboš Fiebich, Tomáš Sovinský, Honza Vacek,
Editor
Tomáš Lyga
Music Composer
Honza Vacek
Agency Producer
Kazma Kazmitch
Production Company / Producer
Markéta Vrabcová, Marcela Vildová,
Ostatní
Jan Marcinek
  • M01819

    Even though we „hacked“ a television broadcast to raise awareness of the Tourette syndrome, the main outcome of the campaign was actually the making of video, where we revealed the biggest TV scandal in the Czech Republic. In the first 24 hours, over 2 million people saw our awareness-raising video about Tourette syndrome, while in the first week the number reached 3 million. As a result, approximately 9.6 million people of Czech Republic and Slovakia now know what Tourette syndrome is.

     

    I když se nám podařilo „hacknout“ televizní vysílání, abychom zvýšili povědomí o Touretteově syndromu, tak hlavní částí kampaně bylo ve skutečnosti making of video, ve kterém jsme odhalili největší televizní skandál v České republice. Jen za prvních 24 hodin vidělo naši reklamu na Touretteův syndrom přes 2 miliony lidí, během týdne už to bylo více než 3 miliony lidí. Díky tomu zhruba 9,6 milionů obyvatel v ČR a na Slovensku ví, co to Touretteův syndrom je.