Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Vidíš, co jiní nevidí? Do you see what others might not see?

Přihlašovatel
Oliver Agency Central Europe
Agentura
Oliver Agency Central Europe
Klient
Nadace O2
Kategorie
Ambient & Ostatní
Creative Director
Ondřej Klíma, Ďuro Bartoš
Copywriter
Jakub Votroubek
Art Director
Pavel Čada, Matěj Chmelař
Production Company / Producer
ASTRON Group
Ostatní
Senior Account Manager Lucie Čechová
Url
https://www.o2smartup.cz/
  • B201822

    You've been wondering where to get the ideas? Lot of young people who consider joining SmartUp do. In our campaign, we used a simple idea of changing the way they normally view things to show that inspiration pass in front of us all the time. We transformed train windows into invitations to daydream about what ifs and why nots by asking them if they see, what others might not see. By emphasizing the perpetual changing view we wanted to inspire ideas that can come alive if you know where to look

     

    Také se ptáte, kde brát nápady? Mladí lidé, kteří by se chtěli přihlásit do programu SmartUp, si tuhle otázku kladou často. V naší kampani jsme se rozhodli jim pomoct jednoduše tím, že jsme změnili způsob, jak se běžně dívají kolem sebe. Okna vlaku jsme přeměnili na pozvánku ke hře představivosti a zeptali jsme se mladých lidí, jestli vidí, co jiní nevidí. Svět ubíhající za oknem se tak změnil na běžící zdroj inspirace pro nápady, které se díky programu SmartUp mohou ze snů stát skutečností.