Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Opravdová chuť, opravdová nenávist. / Real taste, real hate. Real taste, real hate. So natural. Sorry, kids.

1. Motiv

2. Motiv

3. Motiv

Přihlašovatel
McCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s r.o., INTERNATIONAL ADVERTISING AGENCY
Agentura
McCann Prague
Klient
Sklizeno
Kategorie
Billboard & Poster
Creative Director
Chief Creative Officer: Razvan Capanescu, Group Creative Director: Klára Palmer
Copywriter
Ivan Soukup
Art Director
Ondřej Kroupa
Photographer
Pavel Hejný / Photographer's assistent: Antonín Blažek
Agency Producer
Štěpán Šikl, Petr Oplatka (Creative Embassy)
Production Company / Producer
Creative Embassy
Ostatní
Retoucher: Michal Felgr / Strategic Planner: Lucie Rust / Account manager: Šárka Veselá / Account Director: Lucie Srbková / COO: Martina Hejdová
  • B101826

    The new campaign for Sklizeno captures an insight every parent can relate to - the true feelings of their kids about vegetables. Therefore, the truer the taste, the truer the feelings. Kids who don’t like vegetables usually hide them somewhere so they don’t have to eat them. But what happens when the very same kids are served vegetables from Sklizeno that has even more taste? Real taste brings real hate.​

     

    Kampaň pro Sklizeno pracuje s insightem, s nímž se dokáže ztotožnit každý rodič - “láska" dětí k zelenině. A čím výraznější chuť zeleniny, tím větší tato “láska” k ní je. Děti, které nemají zeleninu příliš v oblibě, ji obvykle někam schovají, aby ji nemusely jíst. Co se ale stane, když těmto dětem nabídnete zeleninu ze Sklizeno, jejíž chuť je navíc tou opravdovou chutí zeleniny? Přichází opravdová nenávist.