Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Škoda - Víkend odložených výletů Škoda - Weekend of postponed trips

Přihlašovatel
Zaraguza CZ, s.r.o
Agentura
Zaraguza CZ s.r.o
Klient
ŠKODA AUTO a.s.
Kategorie
Social
Creative Director
Radovan Andrej Grežo
Copywriter
Vladimír Zikmund, Peter Mižík
Art Director
Marián Vaňo
Director
Jakub Machala
Agency Producer
Account manager - Ivan Šváňa, Account Executive - Pavel Pštross
Production Company / Producer
DARQ Studio, Producer - Daniel Brogyányi
Ostatní
Strategist - Roman Biath, Media Strategist - Peter Mižík, CEO - Marián Fury, Group Creative Director - Michal Pastier
  • F301867

    Our task was to introduce ŠKODA's first SUV model called KODIAQ. A perfect car for family trips to the countryside. But honestly, people tend to postpone their family trips. Work, weather, anything ... there's always a reason. That's why we came up with the Weekend of postponed trips campaign. That´s why we selected one weekend, when people could repay the debt to their families and spend a long-postponed weekend in the countryside

     

    Dostali jsme za úkol představit první SUV automobilky ŠKODA s názvem KODIAQ. Auto jako stvořené pro rodinné výlety do přírody. Lidé ale své plánované rodinné výlety do přírody odlokládají. Práce, počasí, něco. Důvod se vždycky najde. Právě proto jsme přišli s kampaní Víkend odložených výletů. Určili jsme proto jeden víkend, kdy měli všichni splatit dluh vůči své rodině a zrealizovat dlouho odkládaný víkend v přírodě.