Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Destinační kampaň: Praha a Středočeský kraj No spoilers. See it live.

1. Motiv

2. Motiv

3. Motiv

4. Motiv

5. Motiv

6. Motiv

7. Motiv

Přihlašovatel
Loosers, s.r.o.
Agentura
Loosers, s.r.o.
Klient
Letiště Praha, CzechTourism, Středočeská centrála cestovního ruchu, Prague City Toursim
Kategorie
Billboard & Poster
Creative Director
Petr Bucha
Copywriter
Auburn Scallon
Art Director
Helena Šídová, Veronika Lálová
UX Designer
Jiří Riess
Director
Iva Bízová
Editor
Petr Dvořák
Ostatní
Barbora Hořavková, Jakub Kesl, Tomáš Svoboda
Url
www.seeitlive.travel
  • B102152

    Traveling is fueled by the need to experience things on our own. So we translated this longing into our destination campaign. To compete with other EU cities, who show their beauty full-frontal, we took a smarter teasing approach. By using the famous vistas while blurring out the most important parts, the “No spoilers. See it live.” campaign encourages to go for the authentic feeling of personal experience, without spoiling the moment of seeing something beautiful live for the first time.

     

    Cestování je hnané lidskou touhou zažít věci na vlastní oči. Z této potřeby jsme vycházeli i v naší kampani. Abychom se odlišili od ostatních evropských měst, která často staví na dominantách, zvolili jsme chytřejší způsob: teaser. Vybrali jsme ty nejznámější panoramata a schovali z nich hlavní atrakce. Kampaň “No spoilers. See it live.” tak vybízela k autentickým zážitkům a osobní zkušenosti - aniž by zkazila ten moment, kdy poprvé vidíme něco krásného na vlastní oči.