Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Konec fotbalu v Dolních Zálupech The End of Football in Dolní Zálupy

Přihlašovatel
TRIAD Advertising
Agentura
TRIAD Advertising
Klient
Plzeňský Prazdroj/Gambrinus
Kategorie
Branded content
Creative Director
Chief Creative Director: Matouš Fridrich, Creative Leader: Rado Jankovič
Copywriter
Ondřej Peša, Matouš Hekela
Art Director
Michal Dvorský
Photographer
Michal Dvorský
Designer
Matúš Čalkovský
Director
Jakub Kohák
Agency Producer
Kateřina Krobová, David Promberger, Tereza Fekete
Production Company / Producer
Stink Films
Ostatní
Account manager: M. Ficko, Account director: P. Jankovičová, Media Planner: B. Múdry, Social media manager: P. Říhová, Community manager: R. Kubíček
Url
http://www.konecfotbalu.cz/
  • H02172

    Fictional bittersweet documentary shot to provoke a nationwide discussion about the downfall of the amateur football in Czechia. Amateur football used to be a big thing here as it united entire villages by giving people topics to talk about over a beer. However, due to lack of funding and general interest clubs are struggling. Gambrinus wants to change that with its Kopeme za fotbal initiative, diverting funds from 1st league sponsorship and this movie aimed to get people and clubs hooked in.

     

    Fiktivní hořkosladký dokument o úpadku amatérského fotbalu v Čechách, který pro soudržnost české společnosti dělá víc, než si umíme představit. Režíroval Jakub Kohák pro značku Gambrinus; cílem bylo vyvolat celostátní diskuzi o mizejících klubech a připravit tak půdu pro program Kopeme za fotbal, kterým Gambrinus fotbalové srdcaře v klubech tzv. “pralesní” ligy podporuje namísto sponzoringu 1.ligy a vrací tak na vesnice témata k diskuzi u piva i společenský život.