Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

FAKE NEWS – PŘEVRACENÍ SKUTEČNOSTI FAKE NEWS – DISTORTING REALITY

Přihlašovatel
Oliver Marketing s.r.o.
Agentura
Oliver Marketing s.r.o.
Klient
O2 Czech Republic a.s.
Kategorie
Best use of Media
Creative Director
Ondřej Klíma
Copywriter
Michaela Žemlová
Art Director
Rastislav Chorvát
Production Company / Producer
Mixpoint
  • G02190

    Fake News is a theme of current concern endangering a great part of society. This is why the O2 Foundation has partnered the Best Book about Fake News, which it distributed to the most vulnerable groups. To highlight the danger of the phenomenon and to let people know that it had co-authored the book, it used a common medium, going very much against tradition.

     

    Fake News je velmi aktuální téma ohrožující velkou část společnosti. Proto se Nadace O2 stala partnerem Nejlepší knihy o Fake News, kterou rozesílala nejzranitelnějším skupinám. Aby upozornila na nebezpečnost fenoménu a zároveň dala vědět, že na knize spolupracovala, velmi netradičně využila naprosto běžné médium.