Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

IKEA Kvalita IKEA Quality

1. Motiv

2. Motiv

3. Motiv

Přihlašovatel
Kaspen/Jung von Matt
Agentura
Kaspen/Jung von Matt
Klient
IKEA
Kategorie
Online film
Creative Director
Lester Tullett
Copywriter
Ondřej Potůček
Art Director
Jana Bauerová
Director
Bernie Roux
Director of Photography
Alexander Šurkala
Editor
Petr Mrkous
Music Composer
Steve Lynch
Agency Producer
Tibor Hutter
Production Company / Producer
Filmservice
Ostatní
Lucie Čámská - Account Director, Nikola Mikšová - Account Manager
  • C202191

    In 2018 IKEA launched a 360° campaign to support perception of quality. The main heroes of the whole campaign became a couch and a mattress. To support the campaign in online and on social media we created special videos, each delivering the quality message in its own original way. In this video it is the dog, typical Czech pet, who appreciate the durability of the mattress from its own point of view.

     

    V roce 2018 spustila IKEA 360° kampaň na podporu vnímání kvality. Dvěma hlavními hrdiny kampaně se staly pohovka a matrace. V rámci komunikace v onlinu a na sociálních sítích jsme vytvořili sérii videí, kdy každé z nich o kvalitě promluvilo svou vlastní originální cestou. V tomto videu, ze svého vlastního úhlu pohledu, oceňuje odolnost matrace pes, typický český domácí mazlíček.