Art Directors Club - Czech Republic
Insurance companies have gone amok, all they care about is how to get the most money and get out of paying any. They look for loopholes like inexorable contracts, measuring the height of property fences or checking how tightly you closed the water mains. Our stop-motion, paper made campaign says that instead of this, insurance companies should be focused on helping the client as fast as possible if something happens. And that's what Direct does, because that's normal.
Pojišťovny sešly z cesty, většina z nich se snaží hlavně vyrazit z klientů peníze a vyvlíknout se z plnění. Hledají fígle jako nevypověditelné smlouvy, přeměřování plotů kolem pozemků nebo kontroly dotaženosti vodních kohoutů. Naše stop-motion papírová kampaň říká, že cílem pojišťovny by nemělo být pořád hledat kličky, ale co nejrychleji klientovi pomoci, když se něco stane. A to přesně Direct dělá, protože to je přeci normální.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.