Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Tucniho Smack him!

Přihlašovatel
Brain One s.r.o.
Agentura
Brain One
Klient
Mondelez International
Kategorie
Gamification
Creative Director
Marek Linhart
Copywriter
Jindřich Jinoch, Marek Linhart
Art Director
Barbora Balgova
Illustrator
Maciej Pánko, Marcel Bazani
Designer
Sanja & Dušan Čežek
UX Designer
Petr Škorňok, Petr Melicherík
Music Composer
Jaroslav Vyhnička
Agency Producer
Karel Studený, Filip Ferbr
Production Company / Producer
Bumerang Film
Ostatní
Michal Kříž, Roman Zámečník, Jan Birtus
Url
www.tucniho.cz
  • F602250

    FMCG consumer contests are usually pretty boring. Buy, scan, win–always the same. TUC is here to bring a bit of fun into snacking, so we gamified the very mechanics of our contest. Purchasing a TUC unlocks a spinoff of the traditional "Whack-a-mole" game where you have to defend your cracker against aliens at least for 30 seconds in order to win. NOTE: For demonstration purposes, we have switched off the necessity to load a TUC barcode to play.

     

    FMCG spotřební soutěže většinou kromě soutěžní mafie nikoho nebaví. Kup, naskenuj, vyhraj, pořád totéž. TUC je tu od toho, aby vnášelo do života trochu legrace. Gamifikovali jsme proto samotnou soutěžní mechaniku-nákup TUCEK odemkne spinoff klasické hry "whack a mole" kdy TUCku napadají mimozemšťané a abyste se zařadili do slosování, musíte ji alespoň půl minuty ubránit. POZN: Pro demonstrační účely jsme odstranili nutnost načíst barcode balíčku TUC.