Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Být lékárník je věda Being a Pharmacist Is Science

Přihlašovatel
Geometry Prague, s.r.o.
Agentura
Geometry Prague, s.r.o.
Klient
ČESKÁ LÉKÁRNA HOLDING, a. s.
Kategorie
Billboard & Poster
Creative Director
Tomáš Belko
Copywriter
Jakub Krčík
Art Director
Daniel Kupr
Photographer
Lukáš Hromek
Illustrator
Daniel Kupr, Adam Bartas
Designer
Daniel Kupr, Adam Bartas
UX Designer
N/A
Director
N/A
Director of Photography
N/A
Editor
N/A
Music Composer
N/A
Agency Producer
Karin Treuerová; Simona Gregorini
Production Company / Producer
G.P.S., s.r.o.
Ostatní
Lucie Směšná (Account); Kristina Zbirovská (Account); Jiří Jón (Strategy); Filip Janouch (Strategy); Blanka Vorlíčková (DTP)
Url
N/A
  • B102308

    Within the “Being a Chemist is a Science” campaign, we have made a series of visuals to promote the prestige of pharmacy professions. With a high level of artistic treatment, they strongly differentiate from visual dullness present in Czech pharmacies. If you will see them in pharmacies or at citylights, they will definitely not worsen your health condition. And they will also make you realise what your pharmacist can do for you and how you may improve your health.

     

    V rámci kampaně „Být lékárník je věda“ jsme stvořili sérii vizuálů na podporu prestiže lékárenských profesí. Úrovní výtvarného zpracování plakáty výrazně vybočují z vizuální fádnosti, která je v českých lékárnách běžně k vidění. Setkáte-li se s nimi v lékárnách nebo citylightech, rozhodně nepřispějí ke zhoršení vašeho zdravotního stavu. A také díky nim zjistíte, co všechno pro vaše zdraví dokáže udělat váš lékárník a jak své zdraví můžete podpořit vy.