Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Puding v nové formě Pudding in a new form

Přihlašovatel
Mark BBDO
Agentura
Mark BBDO, Proximity
Klient
Dr. Oetker
Kategorie
Immersive Design
Creative Director
Leon Sverdlin, Jakub Cabejšek
Copywriter
Dan Petkevič
Art Director
Amila Hrustič
Designer
Valerie Constantinova
Editor
Silvie Vidicova
Agency Producer
Aneta Pospíšilová
  • J502326

    What comes to your mind when a Dr. Oetker pudding is mentioned? Old fashioned shape of something children in the sandbox tries to create. How to turn around this stereotype and cope with competition in the pudding industry? You have to be in the form of your life! We addressed young designers with a challenge to create a new form for Dr. Oetker. With the help of influencers we let people to vote for the winner of this challenge. And the result? Dr. Oetker pudding bounced back!

     

    Co se vám vybaví, když se řekne puding od Dr. Oetkera? Už po generace stejná podoba, kterou mají dětské bábovičky na pískovišti. Jak převrátit tento stereotyp a vyrovnat se načančané konkurenci? Na to musíte být v životní formě! Oslovili jsme proto mladé designéry s výzvou k vytvoření nové formičky. S podporou influencerů jsme pak nechali hlasovat veřejnost o vítězi této výzvy. A výsledek? Stabilní pudink i stabilní nárůst prodeje!