Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Opera na Hlavním nádraží Opera at the Main Station

Přihlašovatel
Raiffeisenbank
Klient
Raiffeisenbank
Kategorie
Best use of Media
Url
https://www.youtube.com/watch?v=P-qV7gHh-rI
  • G02378

    Raiffeisenbank has been the general partner of the Czech National Theatre since 2017. Therefore, it was a natural goal to create a campaign to attract the public's attention to the reopening of the reconstructed State Opera in January this year. A three-week campaign based on atypical forms of communication such as flashmob and videomapping gained the attention of all major media. More than 3 million people saw the video with the flashmob on social networks. All this during the Christmas period.

     

    Raiffeisenbank je od roku 2017 generálním partnerem Národního divadla. Proto pro ni bylo přirozenou potřebou přitáhnout pozornost veřejnosti ke znovuotevření zrekonstruované Státní opery v lednu letošního roku. Třítýdenní kampaň postavená na atypických formátech komunikace, flashmobu a videomappingu, získala pozornost všech hlavních médií. Na sociálních sítích vidělo video s flashmobem více než 3milionové publikum. To vše v období Vánoc, kdy pozornost veřejnosti odvádí řada dalších podnětů.