Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

A better everyday life on Facebook A better everyday life on Facebook

Přihlašovatel
Triad Advertisng, s.r.o.
Agentura
Triad Advertising, s.r.o.
Klient
IKEA CZ
Kategorie
Original content
Creative Director
Radoslav Jankovič, Matouš Fridrich
Copywriter
Lucie Kalousková, Helena Vavrdová
Art Director
Michal Dvorský
Illustrator
Soňa Mládková, Ján Novysedlák
Designer
Soňa Mládková, Ján Novysedlák
Agency Producer
Michaela Brůhová, Matej Paluš
  • H102380

    Can you guess how many IKEA products there are? All of them follow the IKEA principle: To make the everyday life better for anyone. And we can do that online as well. That is why we developed a concept of reaction posts to current events. The key to success is to be up to date, fast in production and to pick the right topic. In the matter of 2 hours, we can create, post and allocate media budget to the post. But also, we promote an actual IKEA product.

     

    Že byste ani nespočítali, kolik má IKEA výrobků? Všechny do jednoho naplňují vizi IKEA: Pomáhat k lepšímu každodennímu životu mnoha lidí. A každodenní život mohou zlepšovat i online. Proto jsme s IKEA rozvinuli koncept reakčních postů, které reagují na aktuální společenské dění. Klíčem úspěchu této komunikace je její aktuálnost, rychlost zpracování a téma. V čase 2 hodin vytvoříme, vypublikujeme a mediálně podpoříme příspěvek. A zároveň vtipně propaguje konkrétní výrobek z naší nabídky.