Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Gambrinus vs. Copperfield Gambrinus vs. Copperfield

Přihlašovatel
Triad Advertisng, s.r.o.
Agentura
Triad Advertising, s.r.o.
Klient
Plzenský prazdroj - Gambrinus
Kategorie
Original content
Creative Director
Radoslav Jankovič, Matouš Fridrich
Copywriter
Matouš Hekela
Art Director
Michal Dvorský
Photographer
Michal Dvorský
Illustrator
Michal Dvorský
Designer
Michal Dvorský
UX Designer
Michal Dvorský
Director
Jaroslav Moravec
Agency Producer
Matúš Ficko
Production Company / Producer
Stink Films
Ostatní
Petra Jankovičová, Adam Špina - Strategy
  • H102382

    To commemorate the 150th anniversary, Gambrinus took its beer to a test. Gambrinus challenged the greatest magician of all times, David Copperfield, to try and make the beer disappear. If David Copperfield fails, Gambrinus can humbly say that the beer and its traditional recipe will be here for another 150 years and nothing can stop that. Who succeeded? The greatest magician in the world or the Czech brewery?

     

    Při příležitosti 150. výročí podrobil Gambrinus svoje pivo odvážné zkoušce. Vyzval největšího mága všech dob, Davida Copperfielda, aby se pokusil nechat zmizet to nejcennější, co pivovar má – samotné pivo. V případě, že se kouzlo nepodaří, Gambrinus může směle tvrdit, že jejich pivo a tradiční receptura tu bude i za dalších 150 let a nic na světě tomu nedokáže zabránit. Uspěl největší světový kouzelník, který nikdy neselhal, nebo český pivovar?