Art Directors Club - Czech Republic
People like to plan the future when it is an "innocuous" Facebook event. This helped us to communicate a simple causality: If you invest regularly, you will participate in major events in the future. We invited people to their future events, such as asteroid flyby near Earth, including the actual date this will happen. People have had the direct experience that a promising future is not just an idea but actually a close reality in which they have direct participation.
Lidé rádi plánují budoucnost, když jde o „neškodnou“ událost na Facebooku. To nám pomohlo komunikovat jednoduchou kauzalitu: Pokud budete pravidelně investovat, zúčastníte se v budoucnosti velkých událostí. Pozvali jsme lidi na jejich vlastní události, které v budoucnu proběhnou, jako je průlet asteroidu v blízkosti Země, včetně skutečného data, kdy k události dojde. Lidé měli přímou zkušenost toho, že slibná budoucnost není jen představa, ale vlastně blízká realita, na které mají přímou účast.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.