Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Všichni jsme nároďák Biggest National Team Ever

Přihlašovatel
Triad Advertisng, s.r.o.
Agentura
Triad Advertising
Klient
Pilsner Urquell
Kategorie
Activation campaign
Creative Director
Matouš Fridrich, Eugen Korda
Copywriter
Vítek Beneš
Art Director
Pavel Čada, Ondřej Czubai, Jiří Faix
Production Company / Producer
Silencio FX
Ostatní
Strategy: Petra Jankovičová, Adam Špina, Account: Eva Škrabáková, Aneta Boudová, Social/media: Karolína Trávníčková, Veronika Augustová
  • M302434

    Czech Republic lives and breathes for hockey, especially during the World Championship. Pilsner Urquell, as a long-time partner of the Czech team, brings the fans closer to the players. This year we took it one step further and bring all the fans into the biggest national team ever! Through social media we invited the fans to join the team and put on the jersey by AR filters. Triad was the first to use branded Facebook AR filter in Czechia.

     

    Pilsner Urquell jako dlouholetý partner české hokejové reprezentace vytváří během šampionátů pomyslný most mezi fanoušky u obrazovek a hokejisty na ledě. Letos jsme se rozhodli partnerství ještě prohloubit a udělat z fanoušků skutečnou součást týmu a nahlas tak vyslovit myšlenku: My všichni jsme nároďák! Všechny fanoušky jsme vyzvali, ať obléknou virtuální reprezentační dres v rozšířené realitě přes AR filtr přímo v kameře Facebooku. Brandovaný filtr jsme navíc použili na českém trhu jako první.