Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Axe - Alkosebevědomí Axe - Alco Ego

Přihlašovatel
Zaraguza CZ
Agentura
Zaraguza CZ
Klient
Axe - Unilever
Kategorie
Campaign for good
Creative Director
Michal Pastier, Kristína Karabinošová
Copywriter
Roman Krmášek, Judita Ružičková
Art Director
Jaroslav Novotný
Music Composer
Viktor Hazard
Agency Producer
Ondrej Duka
Production Company / Producer
Stinks
Ostatní
Strategist - Roman Biath, Case Study - Gabriela Bujdošová
Url
https://youtu.be/vOgPhfV00kU
  • M402446

    Young people count on alcohol to make them feel confident. AXE teamed up with GoGo - a famous YouTuber - to show them that alcohol-induced confidence is fake. We released a rap song in which we present GoGo's Alco Ego - a cool guy who only exists in his drunken mind, while in reality, GoGo can barely stand on his feet. We led young people to healthier confidence with an ice shower challenge, which, unlike drinking for courage, gave them real encouragement and a clear mind.

     

    Mladí mají pocit, že potřebují alkohol na to, aby si věřili. AXE se spojilo s youtuberem GoGem, aby jim ukázalo, že sebevědomí vyvolané alkoholem je falešné. Vypustili jsme rap song, ve kterém přestavujeme GoGovo alkosebevědomí - cool frajera, který však existuje jen v jeho opilé mysli, zatímco GoGo ve skutečnosti sotva stojí na nohou. Mladé jsme ke zdravějšímu sebevědomí přivedli otužovací výzvou, která jim, narozdíl od pití na odvahu, dodala opravdové povzbuzení a čistou mysl.