Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

První socha na světě, která fakt pomáhá World's 1st statue that really helps

Přihlašovatel
Ogilvy s.r.o.
Agentura
Ogilvy s.r.o.
Klient
Worldline Czech Republic, s. r. o.
Kategorie
Brand experience
Creative Director
Tomáš Belko
Copywriter
Jakub Krčík
Art Director
Daniel Kupr
Photographer
Lukáš Hromek; Roman Pollak
Illustrator
N/A
Designer
Architektonické studio Kolmo; Sochařská pohotovost
UX Designer
N/A
Director
N/A
Director of Photography
N/A
Editor
N/A
Music Composer
N/A
Agency Producer
Karin Treuerová
Production Company / Producer
Ogilvy In-house Production; PINK
Ostatní
Tereza Faltová (Account); Pavla Egertová (Account); Daniela Nekolová (Content Maker); Zdeněk Vesecký (PR)
  • I02458

    People touch statues to make their wishes come true. We used it in a campaign for a touch payment solution provider and created a statue of The Tap Tap member. The music band consists of disabled musicians who need help. We placed a payment terminal into the statue to make a statue that actually helps. Touch it with a card and send some money to the group! Because The Tap Tap is in media spotlight, the statue not only raises money, but also interest in KB SmartPay terminals. And it plays songs!

     

    Lidé se dotýkají soch, aby jim plnily přání. Využili jsme to v kampani pro poskytovatele dotykových platebních řešení. Vyrobili jsme sochu člena The Tap Tap – kapely postižených hudebníků, co potřebují pomoc. Pak jsme do sochy dali online dotykový platební terminál a tunu věcí, aby vznikla socha, co pomáhá. Dotkněte se jí kartou a pošlete kapele peníze! Jelikož média věnují The Tap Tap pozornost, socha přináší peníze na dobro, i zájem o terminály KB SmartPay. A umí i písničky a stvrzenky :-)