Art Directors Club - Czech Republic
After the first wave of COVID, Rohlik.cz wanted to remind people how important it is to rediscover things that have long been forgotten due to the frantic pace of time. Back to the countryside, to organic food and crafts, where everyone still believes that the world can become a better place. The length of the TV spot was kept to this unconventional format and with great timing and a positive message, it resonated brilliantly across all age groups.
Po první vlně COVIDu chtěl Rohlik.cz lidem připomenout, jak je důležité znovuobjevovat věci, které byly kvůli zběsilému tempu naší doby dávno zapomenuty. Poslal nás zpět na venkov ke kvalitním potravinám a řemeslům, kde všichni stále věří, že svět se může stát lepším místem. Tento netradičně dlouhý televizní spot díky skvělému načasování a pozitivnímu poselství znamenitě rezonoval napříč všemi věkovými skupinami.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.