Art Directors Club - Czech Republic
Successful collaboration should be seen even in difficult times. Based on the praise reactions of our clients, we decided to launch our own campaign presenting the challenges we faced together this year. VCCP's visual identity is linked to the bear's motif, where the bear always represents the challenge, and so does the resulting illustrations.
Při příležitosti desátého výročí přítomnosti VCCP na českém trhu jsme se rozhodli spustit selfpromo kampaň, která by nejen obecně připomněla značku VCCP, ale zejména jí dala do kontextu prací, které pro své klienty realizujeme. Hlavním motivem se stal “medvěd" z loga VCCP, který symbolizuje výzvu, či překážku, před kterou vždy stojíme. Headline a bodycopy pak popisuje konkrétní řešení, které VCCP přineslo, z pohledu reálných klientů agentury jako Albert, Hyundai, Birell či Forum 2000.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.