Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Věděním k blahobytu Knowing to Prosperity

1. Motiv

2. Motiv

3. Motiv

Přihlašovatel
Žilka optik studio s.r.o
Klient
Žilka optik studie
Kategorie
Print
Creative Director
Richard Stiebitz
Copywriter
Richard Stiebitz
Art Director
Martina María Tóthová
Illustrator
Jane Dunn
Production Company / Producer
Martina María Tóthová
  • A02605

    With this triptych (original oil on canvas by Jane Dunn) Žilka deliberately walks the line between kitsch and wisdom. 1) Wolves: Huuu! Smash, We’re going hooome! TVL! Buffalo: OMG! 2) Crows: „What about the cheese?“ „As long as the fox is there, probably nothing.“ „Girls, there are sunflowers over the hill." Fox: "We'll give the Gouda a good rest." 3) Herons: What are you doing here? Flamengo: I'm just wading here. Do you know if there's any shrimp?

     

    Žilka optik studio se zaměřuje na klientelu, která nosí designové brýle a je si vědomá jejich dopadu na celkové vnímání osobnosti. V komunikaci Žilka používá provokativních stylů. Triptychem „Věděním k blahobytu“ se záměrně pohybuje na hraně kýče a moudrosti. Londýská malířka zvířat Jane Dunn vtiskla originálům (olej na plátně) pocit ze zámeckých salónů. Mohutný rám z polystyrénu dokresluje záměrně hru na okázalost. Bajky pak poučení od zvířat, která harmonií v přírodě žijí.