Art Directors Club - Czech Republic
With this triptych (original oil on canvas by Jane Dunn) Žilka deliberately walks the line between kitsch and wisdom. 1) Wolves: Huuu! Smash, We’re going hooome! TVL! Buffalo: OMG! 2) Crows: „What about the cheese?“ „As long as the fox is there, probably nothing.“ „Girls, there are sunflowers over the hill." Fox: "We'll give the Gouda a good rest." 3) Herons: What are you doing here? Flamengo: I'm just wading here. Do you know if there's any shrimp?
Žilka optik studio se zaměřuje na klientelu, která nosí designové brýle a je si vědomá jejich dopadu na celkové vnímání osobnosti. V komunikaci Žilka používá provokativních stylů. Triptychem „Věděním k blahobytu“ se záměrně pohybuje na hraně kýče a moudrosti. Londýská malířka zvířat Jane Dunn vtiskla originálům (olej na plátně) pocit ze zámeckých salónů. Mohutný rám z polystyrénu dokresluje záměrně hru na okázalost. Bajky pak poučení od zvířat, která harmonií v přírodě žijí.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.