Art Directors Club - Czech Republic
Redesign of Lemond was made to rejuvenate the brand and to proudly present its natural origin. The ingredients themselves take the lead: fresh lemon framed simply by the naturally illustrated herbs. The product became part of new Fruits and Herbs subrange, for which we created unique logo - elegant and nicely matching the Becherovka motherbrand logo. The new fully transparent bottle exposes the liquid and it enabled double-sided printing of the label. The lemon is now literally inside.
Redesign Lemondu bylo nezbytností pro omlazení značky i jasnější prezentaci její přírodnosti. V hlavní roli jsou samotné ingredience: svěží citron, jednoduše rámovaný přírodně ilustrovanými bylinami. Produkt je nově zařazen do řady Fruits and Herbs, pro kterou vzniklo vlastní logo, elegantní a snadno propojitelné s logem Becherovky. Hlavní proměnou je zcela transparentní láhev, která odhaluje barvu likéru a také umožnila oboustranný tisk na etiketu. Citron je tedy doslova uvnitř láhve.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.