Art Directors Club - Czech Republic
Braník beer has a special place in heart , which is why we wanted to pay tribute to those who love it and wanted to expand them. We used puns associated with the Czech legend of the Blaník knights and created the Braník knights. They will come to the aid of the Czech nation when they are at their worst. And what is a bigger catastrophe than when beer runs out? In the introductory spot, people will learn how to become a Braník Knight. All you have to do is keep your heart pure and drink Braník.
Pivo Braník je srdcová záležitost, a proto jsme chtěli vzdát hold těm, kteří ho mají rádi, a ještě rozšířit jejich řady. Využili jsme slovní hříčky spojené s českou legendou o Blanických rytířích a stvořili Branické rytíře. Ti přijdou českému národu na pomoc, až mu bude nejhůře. A co je větší katastrofa, než když dojde pivo? V úvodním spotu se lidé dozví, jak se stát Branickým rytířem. Stačí mít srdce ryzí a pít Braník.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.