Art Directors Club - Czech Republic
The Staropramen brand has chosen several ambassadors for its new image campaign. People who approach their work and life in the same way as the brewery. Through their statements, they share common values, across different fields. Between the representatives are Jaroslav Silhavy as coach of the National soccer team, Hynek Cermak for his approach on theater stage and Staropramen’s brewmaster Jan Spacek who invented his own beer as one of his experiments.
Značka Staropramen si pro svou novou imageovou kampaň vybrala několik ambasadorů. Lidé, kteří ke své práci a životu přistupují stejně jako pivovar. Svými výroky sdílejí společné hodnoty, a to napříč různými obory. Mezi představiteli jsou Jaroslav Šilhavý jako trenér fotbalové reprezentace, Hynek Čermák pro svůj přístup na divadelních prknech a Staropramen sládek Jan Špaček, který jako jeden ze svých experimentů vymyslel vlastní pivo.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.