Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Staropramen Hrdinové Staropramen Heroes

Přihlašovatel
Creative Embassy
Agentura
Yinachi
Klient
Staropramen
Kategorie
TV / Cinema
Creative Director
Ondřej Roček
Copywriter
Marek Šplíchal
Director
Luboš Vacke
Editor
Katarina Gramotová
Music Composer
Samuel Jurkovič
Production Company / Producer
Creative Embassy
Ostatní
Post: RUR
  • C102654

    The Staropramen brand has chosen several ambassadors for its new image campaign. People who approach their work and life in the same way as the brewery. Through their statements, they share common values, across different fields. Between the representatives are Jaroslav Silhavy as coach of the National soccer team, Hynek Cermak for his approach on theater stage and Staropramen’s brewmaster Jan Spacek who invented his own beer as one of his experiments.

     

    Značka Staropramen si pro svou novou imageovou kampaň vybrala několik ambasadorů. Lidé, kteří ke své práci a životu přistupují stejně jako pivovar. Svými výroky sdílejí společné hodnoty, a to napříč různými obory. Mezi představiteli jsou Jaroslav Šilhavý jako trenér fotbalové reprezentace, Hynek Čermák pro svůj přístup na divadelních prknech a Staropramen sládek Jan Špaček, který jako jeden ze svých experimentů vymyslel vlastní pivo.