Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Někde tam je They are out there

1. Motiv

2. Motiv

3. Motiv

4. Motiv

5. Motiv

6. Motiv

7. Motiv

8. Motiv

9. Motiv

10. Motiv

11. Motiv

12. Motiv

13. Motiv

14. Motiv

15. Motiv

16. Motiv

17. Motiv

18. Motiv

19. Motiv

20. Motiv

21. Motiv

22. Motiv

23. Motiv

24. Motiv

25. Motiv

26. Motiv

27. Motiv

28. Motiv

29. Motiv

30. Motiv

31. Motiv

32. Motiv

33. Motiv

34. Motiv

35. Motiv

36. Motiv

37. Motiv

38. Motiv

39. Motiv

40. Motiv

41. Motiv

42. Motiv

Přihlašovatel
WEAREGINGER, s.r.o.
Agentura
WEAREGINGER, s.r.o.
Klient
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group
Kategorie
Billboard & Poster
Creative Director
Jiří Langpaul
Copywriter
Petr Voborský, Helena Johnston, Martin Müller, Radek Mojžíš, Julie Gübelová, Jiří Langpaul
Art Director
Jaroslav Mašek
Ostatní
Lucie Kurzová, project manager
  • B102668

    Kooperativa is insurance for Life as it is. Goal of the campaign was not only to prove that, but also to show the brand's closeness to Czechs, wherever they live. Every motive of the campaign "They are out there" carries a message that reflects the specific location of the OOH and possible dangerous behaviour that is a threat in a particular place. So the idea gained a valuable preventive dimension. The relevance and number of motives made the campaign the most precise and detailed in the CZ.

     

    Kooperativa je pojišťovnou pro život, jaký je. Cílem bylo nejen dokázat Čechům svou blízkost, ať žijí kdekoliv, ale i svou znalost rozmanitých životních situací. Proto koncept "Někde tak jsou" odráží specifické umístění ploch a jednotlivé motivy relevantním způsobem upozorňují převážně na nebezpečné chování lidí, která v konkrétním místě hrozí. Myšlenka tak navíc získala cenný preventivní rozměr. Relevancí a počtem motivů se kampaň stala nejpreciznější a nejdetailnější v Česku.