Art Directors Club - Czech Republic
What did we miss the most during the pandemic? Be with those we love. And that's why Kofola, as a brand that has love in its DNA, decided to give people a tool to send kisses and love messages simply but in an original way and spread only love. With the help of the instagram filter "kissms", which reacted to the kissing lips, they were able to send up to 1,594,897,920 different loving messages.
Co nám chybělo během pandemie nejvíce? Být s těmi, které milujeme. A proto se Kofola, jako brand, který má lásku ve své DNA rozhodla, že dá lidem nástroj, aby si mohli jednoduše, ale originálně posílat polibky a zamilované vzkazy a šířit tak jen lásku. Pomocí instagramového filtru "pusemesky", který reagoval na našpulení rtů v polibku si tak mohli poslat až 1 594 897 920 různých namuckaných zpráv.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.