Art Directors Club - Czech Republic
How to translate crazy world of Budvar 33 into the website? We developed a parallax system which is dramatizing the product in same funky tonality as rest of the campaign, emphasis on product information and its USP, the first bitter lager from Budvar! But importantly giving people a change to doewload the campaigns biggest asset, shareable stupid 33 beer GIFS and share them with their mates, or even using them to invite them for a 33.
Jak převést bláznivý svět Budvaru 33 na microsite? Ke kreativnímu představení produktu jsme využili hlavní ideu a materiály z kampaně. Vyvinuli jsme paralaxní systém, který dramatizuje produkt ve stejné tonalitě, jako zbytek komunikace. Zábavným a interaktivním způsobem, ale s důrazem na produktové informace a USP v rámci portfolia pivovaru - prvního hořkého ležáku z Budvaru! Lidé se dozvěděli vše o pivu, kde ho koupit a také si mohli stáhnout naše 33 gify a pozvat tak své kamarády na jedno.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.