Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Propagační kniha Pardubického pivovaru Promo book for Pardubice Brewery

Přihlašovatel
Jan Moucha
Agentura
DarkSide/Jan Moucha
Klient
Pardubický pivovar
Kategorie
Graphic Design
Creative Director
Jan Moucha
Copywriter
Igor Paleta
Art Director
Jan Moucha
Photographer
Ondřej Chalupa
Illustrator
Patrik Antczak
Agency Producer
Leonora Nushi
  • J302699

    This luxury book was designed as a promo material of Pardubický brewery celebrating its 150th birthday. The book has 200 pgs, unique turquoise lacquered edges, it‘s printed on cream Munken paper, the front cover has letterpress and hot foil stamping. Illustrations were done by Czech Grand Design finalist Patrik Antczak. The name of the book (When it gets dark, a star rises) and the cover concept expresses the fact, that the brewery went through hard times but always survived stronger and better.

     

    Tato luxusní kniha vznikla jako promo materiál pardubického pivovaru k oslavě 150 let jeho existence. Kniha má 200 stran, netradiční tyrkysově lakovanou ořízku, je tištěna na krémový papír Munken, na nelaminovaném potahu knihy je slepotisk a ražba folií. Ilustrací se zhostil finalista cen Czech Grand Design, ilustrátor Patrik Antczak. Název knihy “Když se setmí, vyjde hvězda“ i koncept obálky reflektují fakt, že pivovar si za 150 let prošel těžkými časy, ale vždy z nich vyšel silnější a lepší.