Art Directors Club - Czech Republic
Together with the Eduzměna Foundation, we decided to launch a long-term campaign to support the change of education in our country. The flagship of the campaign was the hero video, which was designed to convey the mission of Eduzměna to the public and politicians in a way that would be deeply etched in viewers' minds. Therefore, we chose the path of a little girl's story that would both convey Eduzmena's goals to viewers and create an emotional impact that would then support organic spread.
Společně s Nadačním fondem Eduzměna jsme se jako kreativní produkce rozhodli spustit dlouhodobou komunikační kampaň na podporu změny učení v naší republice. Vlajkovou lodí kampaně bylo hero video, které mělo za úkol veřejnosti a politikům sdělit náplň poslání Eduzměny tak, aby se zapsalo divákům hluboko do paměti a dokázalo je aktivizovat. Proto jsme zvolili cestu příběhu holčičky, který předá divákům jak cíle Eduzměny, tak vytvoří emocionální zásah, který následně podpoří organické šíření.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.