Art Directors Club - Czech Republic
When eyes are giving you trouble, they need to be corrected, otherwise even everyday things get on your nerves and not just the optic one. For GrandOptical we created a campaign for expert eye tests, that helps those, whose eyes make them overcome unexpected obstacles. Combining 3D and tilt shift techniques we achieved a POV perspective that gives the viewer the feeling of extreme focus and the full absorption by the unpleasant situation. The color palate we used is based on GrandOptical CI.
Když člověka zlobí zrak, musí se to napravit, jinak se při běžných činnostech dějí věci, které jsou o nervy - nejen ty oční. Pro GrandOptical jsme proto vytvořili kampaň na odborné měření zraku, které pomáhá těm, co jim oči házejí do cesty nečekané překážky. Kombinací 3D a “tilt shift” techniky jsme docílili POV perspektivy, která při pohledu na jednotlivé vizuály umocňuje pocit soustředění a plného pohlcení nepříjemnou situací. Použitá barevná paleta vychází z hlavní CI barevnosti GrandOptical.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.