Art Directors Club - Czech Republic
HIV awareness is not good. This results in two problems. 1) Many people do not consider to go for tests in time. 2) There are a number of stigmatizing rumors and myths that discriminate people living with HIV. We try to address both of these issues in our campaign, which uses an online dialogue format and tells real stories of HIV-positive people. For a clear reason: where ignorance disappears, there is a chance for change for the better.
Informovanost o HIV není dobrá. To má za důsledek dva problémy. 1) Řadu lidí nenapadne zajít si včas na testy. 2) Ve společnosti panuje řada stigmatizačních fám a mýtů, díky kterým jsou lidé s HIV diskriminováni. Oba tyto problémy se pokoušíme řešit v naší kampani, která využívá formátu online dialogu a vypráví skutečné příběhy HIV pozitivních. Z jasného důvodu: tam kde zmizí nevědomost, objevuje se šance na změnu k lepšímu.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.