Art Directors Club - Czech Republic
During COVID-19, hands had fingers in number of dirty things. Domestic violence, corruption, alcoholism… While they were busy with all that stuff, they didn’t help to collect blood. Result? A lack of blood units in hospitals. Therefore, we created a campaign for the Czech Red Cross, that calls for your hand and your will to use it for good instead of bad or silly things. The online part of the campaign targets potential first-time donors in response to the increasing age of regular blood donors.
V době COVIDU-19 měly ruce prsty v řadě „špinavostí“. Domácí násilí, korupce, alkoholismus… Byly příliš zaneprázdněny těmito věcmi, a nepomohly tak darovat krev. Výsledek? Nedostatek krevních jednotek v nemocnicích. Proto jsme pro Český červený kříž vytvořili kampaň „RUCE“, která připomíná, že svou paži můžete využít i lépe a chytřeji. Online část kampaně cílí především na nové potenciální prvodárce a reaguje tak na zvyšující se věk pravidelných dárců krve.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.