Art Directors Club - Czech Republic
How often does a brand manage to create a new tradition people would quickly embrace? After amateur football unexpectedly ended due to pandemic in 2020, Gambrinus decided to act and make it easier for clubs to start the new season. This is how the Kick Off was born. Our one and only ambassador Pavel Horváth helped us present its purpose in a short film. Fans got crazy about voting for their clubs to help them obtain support. With 210 events, we can proudly talk about founding a new tradition.
Jak často se značce povede vytvořit úplně novou tradici, kterou lidi rychle přijmou za svou? Po tom, co amatérský fotbal na jaře 2020 předčasně ukončila pandemie, rozhodl se Gambrinus jednat a ulehčit klubům nastartování nové sezóny. Tak vznikla Výkopná, kterou nám pomohl představit náš jedinečný ambasador Pavel Horváth v krátkém filmu. Akce vybláznila lidi po celé ČR k hlasování o podporu vlastní zahajovací párty. Po úspěšném uspořádání 210 Výkopných můžeme hrdě mluvit o založení nové tradice.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.