Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

ŠKODA AUTO: Nejpoctivější servis pro váš vůz ŠKODA AUTO: The most fair service for your car

Přihlašovatel
Lion Communications / Leo Burnett
Agentura
Leo Burnett Prague, Publicis Groupe
Klient
ŠKODA AUTO CZ / After Sales
Kategorie
Integrated campaign
Creative Director
Nikola Foktová
Copywriter
Kateřina Obrazová
Art Director
Michaela Cittová
Photographer
Pavel Hejný
Director
Daniel Růžička
Production Company / Producer
AdWood Advertising s.r.o.
Ostatní
Tereza Platilová, Account Director; Marta Zamrazilová, Motion Designer
  • M102746

    In order to strengthen trust and increase the number of visits to the ŠKODA AUTO Authorised Services we have decided, as the first Czech brand ever, to test our technique on the lie detector. This controversial provocative idea paid off. Spontaneous knowledge of owners of older ŠKODA cars increased from 28 to 43%. 57% Ad Recall. Likeability was above average compared to the OMG benchmark. But most importantly we have increased traffic and the number of orders by tens of thousands. ✅

     

    Abychom posílili důvěru a zvýšili návštěvnost autorizovaných servisů ŠKODA AUTO, jako první český brand, jsme připojili servisního technika na detektor lži. Tento kontroverzní, provokativní krok přinesl výsledky. Spontánní znalost majitelů starších vozů ŠKODA vzrostla z 28 na 43 %. Kampaň si bez uvedení značky vybavila polovina cílové skupiny. 57 % Ad Recall. Líbivost spotu byla nadprůměrná v porovnání s OMG benchmarkem. Ale hlavně jsme zvýšili návštěvnost i počty zakázek o desítky tisíc. ✅