Art Directors Club - Czech Republic
In order to strengthen trust and increase the number of visits to the ŠKODA AUTO Authorised Services we have decided, as the first Czech brand ever, to test our technique on the lie detector. This controversial provocative idea paid off. Spontaneous knowledge of owners of older ŠKODA cars increased from 28 to 43%. 57% Ad Recall. Likeability was above average compared to the OMG benchmark. But most importantly we have increased traffic and the number of orders by tens of thousands. ✅
Abychom posílili důvěru a zvýšili návštěvnost autorizovaných servisů ŠKODA AUTO, jako první český brand, jsme připojili servisního technika na detektor lži. Tento kontroverzní, provokativní krok přinesl výsledky. Spontánní znalost majitelů starších vozů ŠKODA vzrostla z 28 na 43 %. Kampaň si bez uvedení značky vybavila polovina cílové skupiny. 57 % Ad Recall. Líbivost spotu byla nadprůměrná v porovnání s OMG benchmarkem. Ale hlavně jsme zvýšili návštěvnost i počty zakázek o desítky tisíc. ✅
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.