Art Directors Club - Czech Republic

Login

Username

Password

Forgot your password?

Zmrzlina Míša: Nový Míša Míšánek Míša ice cream: New Míša Míšánek

Přihlašovatel
Triad Advertising
Agentura
TRIAD Advertising
Klient
Unilever
Kategorie
Film Craft
Creative Director
Rado Jankovič
Copywriter
Michal Pivarči
Art Director
Gabriela Matoušková, Václav Krbůšek
Designer
Vendula Žižková
Director
Pavel Soukup
Music Composer
Sam Clunie
Agency Producer
Jan Pažin, Petra Hýrková, Jakub Forman
Production Company / Producer
Nice!
Ostatní
Marie Urbánková, Aleš Hart, Jan Kalous, Jakub Eliáš, Petra Jankovičová, Kristýna Kočvarová, Dalibor Dubb, Vierka Šteffeková
  • K102749

    Ice cream as a snack, that’s every child’s dream. This year Míša fulfilled their fantasy. The brand launched a communication concept that works directly with children’s imagination, and introduced a new product – Míša Míšánek, an ice cream snack made of cheese curd, cream and fruit. The visual combines a 3D paper world animation with acting filmed on a greenscreen or in real world. Thanks to this approach, new communication offers original visual, pleasing both children’s and the parents’ eyes.

     

    Zmrzlina ke svačině, to je sen každého dítěte. Míša jim letos tuhle fantazii splnil. Značka spustila komunikační koncept, který s dětskou fantazií přímo pracuje, a zároveň představila novinku pro nejmenší – Míša Míšánek, zmrzlinovou svačinku z tvarohu, smetany a ovoce. Technologický postup stojící za vizuálem kampaně kombinuje 3D papírový svět a natočené herecké akce na greenscreenu či v reálném prostředí. Díky tomu má komunikace originální a líbivý vizuál nejen pro děti, ale i rodiče.