Art Directors Club - Czech Republic
Ice cream as a snack, that’s every child’s dream. This year Míša fulfilled their fantasy. The brand launched a communication concept that works directly with children’s imagination, and introduced a new product – Míša Míšánek, an ice cream snack made of cheese curd, cream and fruit. The visual combines a 3D paper world animation with acting filmed on a greenscreen or in real world. Thanks to this approach, new communication offers original visual, pleasing both children’s and the parents’ eyes.
Zmrzlina ke svačině, to je sen každého dítěte. Míša jim letos tuhle fantazii splnil. Značka spustila komunikační koncept, který s dětskou fantazií přímo pracuje, a zároveň představila novinku pro nejmenší – Míša Míšánek, zmrzlinovou svačinku z tvarohu, smetany a ovoce. Technologický postup stojící za vizuálem kampaně kombinuje 3D papírový svět a natočené herecké akce na greenscreenu či v reálném prostředí. Díky tomu má komunikace originální a líbivý vizuál nejen pro děti, ale i rodiče.
© 2011–13, Art Directors Club Czech Republic. All rights reserved. Všechna práva vyhrazena. Design Aleš Mička (Touch Branding). Programování Hokosoft.